مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:202021-01-18اجتماعي

ورود سامانه بارشی به لرستان از اواخر هفته


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی لرستان گفت: روز چهارشنبه یک سامانه بارشی وارد آسمان استان می شود که میزان بارش باران این سامانه در لرستان قابل توجه نیست اما میزان بارش برف آن در مناطق سردسیر استان و گردنه ها قابل توجه خواهد.

- زینب اکبری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی امروز شاهد ابرناکی و بارش های پراکنده در استان هستیم همچنین فردا شاهد پدیده جوی خاصی در لرستان نیستیم.

وی بابیان اینکه روز چهارشنبه یک سامانه بارشی وارد آسمان استان می شود، افزود: این سامانه بارشی باعث وقوع رگبار در شهرهای استان می شود همچنین در مناطق سردسیری نیز شاهد بارش برف هستیم.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی لرستان بیان کرد: میزان بارش باران این سامانه بارشی در لرستان قابل توجه نیست اما میزان بارش برف آن در مناطق سردسیر استان و گردنه ها قابل توجه خواهد.

اکبری با اشاره به اینکه این سامانه ظهر روز پنج شنبه از لرستان خارج می شود، تصریح کرد: پس از خروج این سامانه بارشی از استان شاهد کاهش قابل توجه دما در سراسر لرستان هستیم و این پدیده تا روز یک شنبه ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، بر اساس پیش بینی های سه ماهه میزان بارش ها در بهمن و اسفندماه بیشتر از میانگین بلندمدت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی به لرستان از اواخر هفته

ورود سامانه بارشی به لرستان از اواخر هفته