مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:202021-01-18اجتماعي

امسال 2 روز هوای کرمانشاه «ناسالم» بود


مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان کرمانشاه گفت: طی 10 ماه سپری شده از سال جاری تنها 2 روز، هوا در وضعیت اضطراری و غیراستاندارد بوده است.

- فریدون یاوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به مناسبت 29 دی ماه روز هوای پاک، اظهار داشت: خوشبختانه در طول 10 ماه سپری شده از سال جاری تنها 2 روز هوا در وضعیت اضطراری و غیراستاندارد بوده است.

وی با بیان اینکه استاندار به معنی فقدان آلودگی نیست، گفت: معمولا این دو روز هوای ناسالم ناشی از ذرات گرد و غبار و صرفا از نظر ذرات بوده و به خاطر گازها و آلاینده های صنعتی نبوده است.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان کرمانشاه گفت: هر روز 11 صبح داده ها پایش می شوند اگر چنانچه مشکوک به شرایط غیراستاندارد باشد به مدیریت بحران اعلام می شود، آلودگی ها خارج از شرایط استاندارد را حتما اطلاع رسانی می کنیم.

یاوری به وجود 9 ایستگاه سنجش کنترل کیفی هوا در سطح استان اشاره و بیان کرد: شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب، اسلام آباد غرب، پاوه، کنگاور (به عنوان مبادی خروجی گرد و غبار) هر کدام یک ایستگاه دارند.

وی ادامه داد: در سطح شهر کرمانشاه نیز، یک ایستگاه در پالایشگاه، یک ایستگاه در میدان غدیر، یک ایستگاه در استانداردی و ایستگاه دیگری در بلوار شهید بهشتی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 2 روز هوای کرمانشاه «ناسالم» بود

امسال 2 روز هوای کرمانشاه «ناسالم» بود