مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:152021-01-18سياسي

ماجرای اکتشافات معدن همیجان و نارضایتی مردم بهاباد چیست؟


نماینده مردم بهاباد در مجلس شورای اسلامی پس از شنیدن نظرات و دغدغه های مردم در مورد اکتشاف معدن سنگ آهن همیجان تاکید کرد: شرط اصلی برای فعالیت معدن توجه به شرایط منطقه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در بهاباد، در پی اظهار نگرانی اهالی روستای همیجان در شهرستان بهاباد از شروع فعالیت اکتشافی معدن سنگ آهن عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع روستاییان نسبت به رفع دغدغه های آنان قول پیگیری و مساعدت داد.

شرط اصلی برای فعالیت معدن همیجان رضایت مردم است محمدرضا صباغیان در حاشیه این بازدید طی گفت وگویی با خبرنگار فارس در بهاباد، با اشاره به این که نظر شرکت بهره بردار معدن هم باید شنیده شود، اظهار کرد: بر اساس آنچه که مردم توضیح دادند حق با مردم منطقه است.

نماینده مردم بهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: شروع فعالیت اکتشافی معدن علاوه بر تاثیر به روی منابع آبی روستا بر آب روستاهای اطراف اثرات منفی می گذارد و مردم باید از حقوق خود دفاع کنند و هرکجا لازم باشد بنده نیز پیگیری می کنم.

پروانه بهرداری از معدن سنگ آهن همیجان در سال 92 صادر شده و اداره کل منابع طبیعی و محیط زیست استان یزد پس از این نسبت به آسیب رساندن به منابع آبی منطقه اظهار نگرانی کرده است، ولی بهره بردار معدن از مسیر دیگری راه دسترسی به این معدن را ایجاد نموده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای اکتشافات معدن همیجان و نارضایتی مردم بهاباد چیست؟

ماجرای اکتشافات معدن همیجان و نارضایتی مردم بهاباد چیست؟