مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:152021-01-18سياسي

سلامتی نیروی کار در رفسنجان به طور مستمر پایش شود


فرماندار رفسنجان با اشاره به اهمیت توجه به نیروی کار به عنوان یک نیروی دارای تخصص، گفت: سلامتی نیروی کار باید به طور مستمر پایش شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید فصیحی هرندی صبح دوشنبه در مراسم افتتاح کلینیک تخصصی طب کار در رفسنجان اظهار داشت: یک گام خوب و اساسی با ایجاد یک مرکز تخصصی طب کار در رفسنجان ایجاد شده که می تواند خدمات خود را به بخش دولتی و خصوصی ارائه دهد.

این مرکز با حضور یک متخصص طب کار و همکاری مرکز بهداشت ایجاد شده است.

وی بیان کرد: بهداشت در همه جا مهم است و باید به آن توجه شود و امروز مردم نیز به این موضوع واقف هستند، یک نیروی کار به دلیل تخصص و مهارت خود اهمیت زیادی دارد و باید سلامتی و تندرستی او به طور مستمر پایش شود.

وی ادامه داد: در سالهای اخیر این مهم توسط مرکز بهداشت انجام شده و امروزه شاهدیم یک متخصص این کار را در رفسنجان انجام می دهد و سال ها تخصص و تلاش و تجربه خود را در خدمت همشهریان قرار داده است.

فرماندار رفسنجان اظهار کرد: سلامتی نیروی کار برای بتواند 20 تا 30 سال برای یک کارگاه، کارخانه، سازمان و… کار و تلاش کند باید به طور مستمر پایش و رصد شود و کارفرمایان موظف هستند که برای نیروی کار خود پایش سلامتی را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامتی نیروی کار در رفسنجان به طور مستمر پایش شود

سلامتی نیروی کار در رفسنجان به طور مستمر پایش شود