مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:152021-01-18اقتصادي

27 تن روغن خوراکی در دهلران توزیع شد


رییس اداره صمت شهرستان دهلران گفت: طی یک ماه گذشته 27 تن روغن خوراکی در بازار شهرستان دهلران توزیع شد است.

- مرتضی مهدوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این میزان روغن توزیع شده بانرخ مصوب دولتی تأمین که توسط فروشگاه ها توزیع شده است.

وی افزود: شهروندان فروش اجباری کالا به همراه کالای دیگر در سطح عمده فروش یا خرده فروشی را به اداره صمت شهرستان گزارش دهند.

مهدی بیان کرد: متأسفانه برخی واحدهای عمده فروش یا خرده فروشی در ایام کمبود روغن کالاهای دیگر را به صورت اجبار به مشتریان می فروشند که تخلف محسوب می شود و این مورد در واحدهای صنفی برخورد قانونی خواهد شد.

رییس اداره صمت شهرستان دهلران در خصوص کمبود روغن عنوان کرد: کمبود روغن خوراکی موضوع سراسری و به دلایل خاص به وجود آمده که خوشبختانه با تلاش واحدهای صنفی منصف و فعال، فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای سطح شهرستان و این اداره، هم اکنون این مشکل حل شده است.

وی بیان کرد: تأمین این کالا در اولویت اصلی بوده، هرچند که متأسفانه برخی شرکت های توزیع کالا در استان های مجاور اجناس غیرضروری را به اجبار در صورت خرید روغن خوراکی به واحدهای صنفی تحمیل می کنند که تخلف است.

مهدوی تصریح کرد: انتظار است مردم شهرستان در این خصوص و یا مشاهده هرگونه تخلف صنفی با توجه به وسعت حوزه، برای کمک به شناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 تن روغن خوراکی در دهلران توزیع شد

27 تن روغن خوراکی در دهلران توزیع شد