مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:152021-01-18سياسي

آغاز به کار نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر در کرمانشاه


مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه از آغاز به کار هفتمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر در کرمانشاه خبر داد.

- آغاز به کار نمایشگاه تخصصی "مبلمان و لوستر" در کرمانشاه ایسنا/کرمانشاه مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه از آغاز به کار هفتمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر در کرمانشاه خبر داد.

بنفشه امامی نیا در گفت و گو با ایسنا، گفت: هفتمین نمایشگاه تخصصی مبلمان استان از امروز (29 دی ماه) تا چهارم بهمن به مدت شش روز در محل دائمی نمایشگاه های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد برپا است.

وی ساعت بازدید از نمایشگاه را نیز هر روز از ساعت 15 تا 20 اعلام کرد و ادامه داد: این نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شده است.

مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه با اشاره به حضور 55 غرفه عرضه انواع مبلمان، لوستر و چراغ های تزیینی و صنایع چوبی در این نمایشگاه، عنوان کرد: این نمایشگاه با مشارکت تولیدکنندگان و عرضه کنندگان مبلمان استان و با نظارت و همکاری اتحادیه کابینت کاران و درودگران کرمانشاه در فضای به وسعت دو هزار متر مربع برپا شده است.

وی با بیان اینکه امروزه با توجه به علاقه مردم به تغییر و تنوع در محیط زندگی و منزل، صنعت مبلمان رشد فزاینده ای داشته و نمایشگاه ها مکانی برای معرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر در کرمانشاه

آغاز به کار نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر در کرمانشاه