مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:052021-01-18سياسي

شرط آمدن رییسی برای انتخابات ریاست جمهوری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، درحالی که شورای وحدت اصولگرایان با محوریت جامعه روحانیت برای همراه کردن شورای ائتلاف اصولگرایان با خود، - ترقی در پاسخ به این پرسش نیز که آیا اصولگرایان از آمدن رییسی اطمینان دارند، گفت: خیر این گونه نیست؛ مگر اینکه اصولگرایان بتوانند فشار زیادی بیاورند تا بتوانند رضایت رییسی را جلب کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، درحالی که شورای وحدت اصولگرایان با محوریت جامعه روحانیت برای همراه کردن شورای ائتلاف اصولگرایان با خود، پیشنهاد سه کرسی به آن ها داده، اما مشخص نیست که پاسخ این شورا چه بوده؛ آن هم در حالی که شورای ائتلاف اصولگرایان، منتسب به غلامعلی حدادعادل پنجشنبه گذشته با حضور دبیران استانی اش تشکیل جلسه داده بود.

حدادعادل سخنران این جلسه بود و انتقادات تندی خطاب به روحانی کرده بود.

گرچه قائم مقام جامعه روحانیت مبارز هم در این مراسم سخنرانی کرده و با اشاره به تلاش های جریان اصولگرایی برای انسجام نیرو های انقلاب گفته بود: شورای ائتلاف نیرو های انقلاب از هر جهت مورد اعتماد و وثوق و افراد صدیقی هستند.

به نظر می رسد حضور و سخنرانی قائم مقام جامعه روحانیت برای آن بوده تا شائبه انفکاک و انشقاق میان اصولگرایان برای 1400 را از بین ببرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط آمدن رییسی برای انتخابات ریاست جمهوری

شرط آمدن رییسی برای انتخابات ریاست جمهوری