مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:002021-01-18اقتصادي

221 دستگاه استخراج بیت کوین غیرمجاز در خوزستان کشف شد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از کشف 221 دستگاه استخراج بیت کوین غیرمجاز در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی خدری با اشاره به برگزاری مانور سراسری مدیریت مصرف انرژی که در دو روز در سطح استان برگزار شد، اظهار کرد: این مانور به دلیل محدودیت های سوخت گاز در کشور، با هدف جمع آوری انشعابات غیرمجاز، تعدیل روشنایی معابر و شناسایی و جمع آوری مراکز استخراج رمز ارزهای غیرمجاز در تمام شهرهای خوزستان همزمان با سراسر کشور اجرا شد.

وی با بیان اینکه در بازرسی های انجام شده در سطح استان، تعداد 6 مرکز غیرمجاز و 221 دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف شد، اضافه کرد: این تعداد دستگاه ارز دیجیتال حدود یک میلیون و 209 هزار و 312 کیلووات ساعت مصرف برق داشته که این مقدار مصرف، معادل 9 میلیارد و 69 میلیون و 840 هزار ریال هزینه است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با بیان اینکه جمع مصرف برق دستگاه های مکشوفه استخراج ارز دیجیتال 530 کیلووات است، افزود: از ابتدای سال 99، چند دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و شناسایی شد که با کشفیات مانور اخیر به تعداد ماینرهای ضبط شده اضافه شده است.

خدری در ادامه گفت: یک در میان کردن روشنایی معابر، تعدیل روشنایی بلوارها و ورودی شهرها و خاموشی پارک ها از جمله اقدامات انجام شده در این مانور بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

221 دستگاه استخراج بیت کوین غیرمجاز در خوزستان کشف شد

221 دستگاه استخراج بیت کوین غیرمجاز در خوزستان کشف شد