مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:002021-01-18اقتصادي

مسمومیت 166 زنجانی بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن


قائم مقام اورژانس استان زنجان گفت: از ابتدای مهرماه تاکنون 166 مورد مسمومیت و 4 مورد فوتی ناشی از استنشاق گاز مونوکسید کربن در استان گزارش شده است.

- ایسنا/زنجان قائم مقام اورژانس استان زنجان گفت: از ابتدای مهرماه تاکنون 166 مورد مسمومیت و 4 مورد فوتی ناشی از استنشاق گاز مونوکسید کربن در استان گزارش شده است.

ابراهیم خسروشاهی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با آمار مسمومیت و فوت ناشی از گاز مونوکسید کربن در استان، اظهار کرد: از ابتدای مهرماه امسال تاکنون 166 مورد مسمومیت ناشی از استنشاق گاز مونوکسید کربن در استان گزارش شده که متاسفانه 4 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

وی در رابطه با علت متفاوت بودن آمار اورژانس و پزشکی قانونی استان، افزود: آمار فوتی ناشی از استنشاق گاز مونوکسید کربن در استان به دلیل اینکه برای بسیاری از فوتی ها با اورژانس تماس گرفته نمی شود، متفاوت است.

این مسئول با اشاره به اینکه تنها طی هفته گذشته 18 مورد مسمومیت و 2 مورد فوتی ناشی از استنشاق گاز مونوکسید کربن گزارش شده است، تصریح کرد: استفاده از دودکش های غیراستاندارد و دودکش مشترک، استفاده از بخاری های بدون دودکش در فضای بسته و بدون تهویه، استفاده از شومینه و اجاق گازهای خوراک پزی برای گرمایش، استفاده از پیک نیک و قرار دادن آب گرمکن در داخل حمام و مسدود ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسمومیت 166 زنجانی بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن

مسمومیت 166 زنجانی بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن