مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 09:552021-01-18سياسي

تقویت بنیه اقتصادی کشور از مسائل راهبردی کشور است


نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اعلام اینکه تقویت بنیه اقتصادی و تکیه به توانمندی های خودمان یکی از اولویت های اساسی در کشور است، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی ظهر امروز در دیدار با دبیر و اعضای مجمع جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما مبتنی بر ناسازگاری با استکبار و دفاع از مظلوم شکل گرفته است و این موضوع ریشه در دین مبین اسلام دارد.

وی با اعلام اینکه یکی از اهداف انقلاب اسلامی قطع وابستگی اقتصادی به دیگر کشورها است،گفت: ما باید تلاش کنیم که نیازمندی های اقتصادی و اجتماعی کشور خویش را تامین کنیم و روی پای خود بایستیم و از همه ظرفیت ها برای تقویت بنیه اقتصادی کشور باید به صورت جدی فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران خاطر نشان کرد: اسلام نیز بر تقویت بنیه اقتصادی مسلمانان تاکید دارد، برنامه های اقتصادی اسلام بسیار جامع و کارآمد است و به صورت کلی مبانی اسلامی در همه حوزه ها تعریف خاص و مشخص دارد.

وی با اشاره به کامل بودن دین اسلام، گفت: عده ای در تلاش هستند تا دین اسلام را تنها برای تنها برای برپایی حکومت معرفی کنند و اعلام می کند که با اسلام و مبانی اسلامی نمی توان حکومت تشکیل دارد، این در حالی است که اسلام دین کاملی است و دغدغه اسلام ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت بنیه اقتصادی کشور از مسائل راهبردی کشور است

تقویت بنیه اقتصادی کشور از مسائل راهبردی کشور است