مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 09:502021-01-18سياسي

حضرت زهرا(س) بهترین الگوی صبر و استقامت برای نسل جوان است


مدیر روابط عمومی اداره مخابرات استان کردستان با اشاره به ابعاد شخصیتی این بانوی معظم و مکرم اسلام، اظهار گفت: دخت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) در طول عمر بابرکت خود منشاء تحولات بسیاری در دنیای اسلام بود و توانست در دوران عمر کوتاه خود مهم ترین اثرات .

- حضرت زهرا(س) بهترین الگوی صبر و استقامت برای نسل جوان است ایسنا/کردستان مدیر روابط عمومی اداره مخابرات استان کردستان با اشاره به ابعاد شخصیتی این بانوی معظم و مکرم اسلام، اظهار گفت: دخت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) در طول عمر بابرکت خود منشاء تحولات بسیاری در دنیای اسلام بود و توانست در دوران عمر کوتاه خود مهم ترین اثرات و منشاء برکات برای اسلام و جامعه اسلامی باشد.

حجت اله قنبری ضمن اشاره به نقش محوری حضرت زهرا (س) در حمایت از ولایت و جایگاه آن بانوی مکرمه در مقاومت و پایداری در مسیر اسلام والزام آگاهی بخشی به خانواده ها به ویژه نسل جوانِ امروز در شناخت صحیح ویژگی های زن مسلمان افزود: تاسی گرفتن از خصایص حضرت زهرا(س) به عنوان یک الگوی کامل می تواند جامعه ما را به اعتلای سلامت برساند.

قنبری با اعلام اینکه مجموعه شرکت مخابرات ایران در سطح صف و ستاد و مناطق ، ارادت خاصی به حضرت صدیقه طاهره (س) دارند، در راستای ترویج و پاسداشت ارزشهای این بانوی عالم تاب ، اقدام به برگزاری مسابق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت زهرا(س) بهترین الگوی صبر و استقامت برای نسل جوان است

حضرت زهرا(س) بهترین الگوی صبر و استقامت برای نسل جوان است