مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 09:502021-01-18پزشكي

استمرار پایش ورودی های مرزی در میرجاوه/ انجام 600 تست کووید از مسافرین پاکستانی


مدیر آزمایشگاه مرجع سلامت و امور آزمایشگاههای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اعلام اینکه با شروع کرونا و به تبع آن اهمیت مراقبت های بهداشتی در نقاط مرزی، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر آزمایشگاه مرجع سلامت و امور آزمایشگاههای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اعلام اینکه با شروع کرونا و به تبع آن اهمیت مراقبت های بهداشتی در نقاط مرزی، دستورالعمل های ویژه ای جهت حفاظت از سلامت ایران اسلامی در نقاط مرزی اجرایی شده است، گفت: در همین راستا بعد از دسترسی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به تست رپید، همکاران پر تلاش کادر بهداشتی و درمانی ما از ابتدای طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تاکنون موفق به انجام بیش از 600 تست RDT از اتباع پاکستانی شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر علیرضا سلیمی خراشاد 29 دیماه گفت: از مجموع 600 تست انجام شده از اتباع پاکستانی 3 مورد مثبت کرونا از بین آنها شناسایی شده است که جهت طی مراحل درمان به کشور پاکستان بازگشت داده شده اند.

وی ادامه داد: همکاران ما در این مرزها برای غربالگری و پایش افراد آلوده و انجام اقدام های پیشگیرانه برای مقابله با بیماری ها حضور فعال دارند.

مدیر آزمایشگاه مرجع سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خاطر نشان ساخت: با شروع پاندمی کووید 19 و اهمیت حفظ و صیانت از سلامت جامعه و مراقبت های بهداشتی در نقاط مرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار پایش ورودی های مرزی در میرجاوه/ انجام 600 تست کووید از مسافرین پاکستانی

استمرار پایش ورودی های مرزی در میرجاوه/ انجام 600 تست کووید از مسافرین پاکستانی