مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 09:402021-01-18سياسي

استیصال وزیر نفرت پراکن آمریکا و توسل دوباره به دروغگویی


عملکرد پمپئو نه تنها در قبال ایران، بلکه در تمامی خط مشی های سیاست خارجی، آنقدر رسوا کننده بوده است که او در روزهای پایانی خدمت در دولت ترامپ، - یک کارشناس روابط بین الملل گفت: عملکرد پمپئو نه تنها در قبال ایران، بلکه در تمامی خط مشی های سیاست خارجی، آنقدر رسوا کننده بوده است که او در روزهای پایانی خدمت در دولت ترامپ، با تحقیر حداکثری مواجه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد متین در یادداشتی با عنوان استیصال وزیر نفرت پراکن آمریکا و توسل دوباره به دروغگویی نوشت: ضرب المثل عربی الغرِیقُ یتشبَّثُ بکُلّ حَشیش (غرق شونده برای نجات خود به هر شاخه ی ناچیز خشکیده ای هم چنگ می اندازد) مصداق بارزی برای وضعیت امروز ترامپ رییس رژیم تروریستی آمریکا و پمپئو وزیر امور نفرت پراکن او است.

ترامپ پس از شکست مفتضحانه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، برای بی اثر کردن رای مردم، به ابزارهای قانونی و غیرقانونی بسیاری متوسل شد و آخرین آنها دادن فراخوان برای گردهم آیی در روز 17 دی (6 ژانویه) در زمان برگزاری نشست مشترک در کنگره آمریکا برای تایید نتایج انتخابات ریاست جمهوری بود.

خشونت به کار رفته در این گردهم آیی، ورود آشوبگران طرفدار ترامپ به کنگره و کشته شدن حداقل 5 نفر در اثر این خشونتها، تمامی هیبت باقی مانده ی آمریکا را به عنوان به اصطلاح مدافع د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیصال وزیر نفرت پراکن آمریکا و توسل دوباره به دروغگویی

استیصال وزیر نفرت پراکن آمریکا و توسل دوباره به دروغگویی