مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 09:352021-01-18اجتماعي

برفی شدن هوا در خراسان رضوی/دمای مشهد به منفی 10درجه می رسد


کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از اواخر روز چهارشنبه سامانه ناپایدار به تدریج استان را تحت تاثیر قرار می دهد که یکی از پیامدهای آن بارش است و بارش ها نیز ها بیشتر به صورت برف خواهد بود.

- ایسنا/خراسان رضوی کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از اواخر روز چهارشنبه سامانه ناپایدار به تدریج استان را تحت تاثیر قرار می دهد که یکی از پیامدهای آن بارش است و بارش ها نیز ها بیشتر به صورت برف خواهد بود.

مرتضی اثمری در گفت وگو با ایسنا درخصوص وضعیت جوی استان اظهار کرد: امروز رشد ابر را در سطح استان داریم و وزش باد هم در برخی نواحی شمالی و غربی افزایش پیدا می کند.

وی با بیان اینکه فردا جو استان پایدار و آسمان غالبا صاف است ، ادامه داد: اما از اواخر چهارشنبه سامانه ناپایدار به تدریج استان را تحت تاثیر قرار می دهد که پیامد آن افزایش سرعت وزش باد بخصوص در روز پنجشنبه، افزایش ابرناکی و به تدریج در بیشتر نقاط و به ویژه نواحی شمالی بارش است.

بارش ها بیشتر به صورت برف خواهد بود.

همچنین در نواحی کوهستانی کولاک برف خواهیم داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه از روز پنجشنبه کاهش دما را داریم که در روز جمعه شدیدتر می شود ، گفت: دمای امروز مشهد را 18و 19 درجه پیش بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برفی شدن هوا در خراسان رضوی/دمای مشهد به منفی 10درجه می رسد

برفی شدن هوا در خراسان رضوی/دمای مشهد به منفی 10درجه می رسد