مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 09:052021-01-18اجتماعي

ورود موج سرما و سامانه بارشی برف و باران به کرمانشاه


مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به بررسی آخرین نقشه های هواشناسی و فعالیت سامانه های بارشی در هفته جاری از بارش برف و باران به همراه موج سرما در استان کرمانشاه خبر داد.

- محمد خسروی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه های هواشناسی با فعالیت موجی ناپایدار طی امروز در بعضی ساعات این سامانه سبب وزش باد نسبتاً شدید، رشد ابر و بارش پراکنده باران و برف در استان کرمانشاه خواهد شد و مقدار این بارش ها در منطقه اورامانات بیشتر خواهد بود.

وی افزود: در روز سه شنبه (30 دی) به دلیل تضعیف موقت سامانه بارشی، مه صبحگاهی و احتمالاً رگبارهای خفیف مهمترین پدیده جوی در استان کرمانشاه است.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت سامانه بارشی جدیدی از روز چهارشنبه، تصریح کرد: به دنبال این شرایط سامانه بارشی سردی در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه جو منطقه را متأثر کرده در بعضی ساعات سبب وزش باد نسبتاً شدید و بارش برف و باران در اکثر نقاط استان کرمانشاه می شود.

خسروی بیان کرد: شرایط ناپایدار طی ساعاتی از اواخر چهارشنبه تا صبح پنجشنبه و در نیمه غربی استان از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود موج سرما و سامانه بارشی برف و باران به کرمانشاه

ورود موج سرما و سامانه بارشی برف و باران به کرمانشاه