مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 09:002021-01-18اجتماعي

هدیه بانک سرمایه به دانش آموزان مناطق محروم در روزهای کرونایی


هم زمان با پانزدهمین سالگرد تأسیس بانک سرمایه، هدایای بهداشتی ـ آموزشی این بانک به دانش آموزان یک مدرسه ابتدایی در بیرجند اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک سرمایه، در این برنامه که با حضور جمعی از مدیران ارشد آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی و همکاران شعبه بیرجند بانک سرمایه در مدرسه ای ابتدایی واقع در منطقه ای محروم از شهرستان بیرجند برگزار شد، 350 بسته اهدایی بانک سرمایه شامل نوشت افزار و اقلام بهداشتی (ماسک، محلول ضدعفونی کننده و.

) به دانش آموزان و کادر آموزشی این مرکز تحصیلی اهدا شد.

در این برنامه ضمانیان، مدیر مقاطع ابتدایی آموزش وپرورش استان خراسان جنوبی ضمن تشکر از این اقدام ارزشمند،از حمایت های بانک سرمایه در چند سال اخیر قدردانی نمود.

همچنین رییس شعبه بیرجند بانک سرمایه نیز در سخنانی کوتاه ابراز داشت: در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی همچون سال های گذشته، بخشی از هزینه تبلیغاتی بانک را به دانش آموزان مناطق محروم اختصاص دادیم، به این امید که شوق تحصیل در دل دانش آموزان شعله ورتر شود و لبخندی زیبا بر لبانشان نقش بندد.

گفتنی است علاوه بر مدیر مقاطع ابتدایی آموزش و پرورش استان، معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان بیرجند و مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان نیز مهمان این برنامه بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه بانک سرمایه به دانش آموزان مناطق محروم در روزهای کرونایی

هدیه بانک سرمایه به دانش آموزان مناطق محروم در روزهای کرونایی