مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 08:352021-01-18پزشكي

با تلاش متخصصین ایرانی در زمینه تولید دستگیره های کمکی بیمار به خودکفایی رسیدیم


هندریل نوعی دستگیره بیمارستانی و محافظ دیوار می باشد که در مراکز درمانی جهت سهولت تردد بیماران و افراد کم توان و جلوگیری از آسیب رسیدن به دیوارها در اثر برخورد تجهیزات بیمارستانی از قبیل تخت ، - هندریل نوعی دستگیره بیمارستانی و محافظ دیوار می باشد که در مراکز درمانی جهت سهولت تردد بیماران و افراد کم توان و جلوگیری از آسیب رسیدن به دیوارها در اثر برخورد تجهیزات بیمارستانی از قبیل تخت ،برانکارد،ترولی ها و محافظت از آن ها ، بر روی دیوار در ارتفاعی مشخص از کف نصب می گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،بنابراعلام شرکت پارس ایمن پوشش کاران، مدیریت یک شرکت فعال در زمینه تولید تجهیزات تاسیساتی مراکز درمانی و بیمارستانی اعلام کرد با تلاش طراحان و متخصصین این شرکت در زمینه تولید دستگیره های کمکی بیمار (هندریل) و انواع ضربه گیرهای تخصصی مراکز درمانی و بیمارستانی به خودکفایی رسیده ایم.

وی افزود، با توجه به شرایط کنونی و نیاز مراکز درمانی به این تجهیزات، دستگیره های بیمارستانی با توان تولید داخلی، ایران را از واردات این گونه تجهیزات نوین بیمارستانی بی نیاز کند.

در سال های گذشته نیاز بخش تاسیسات ساختمانی مراکز درمانی کشور به این محصولات از طریق بازرگانان و واردات از کشور های چین و ترکیه انجام می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تلاش متخصصین ایرانی در زمینه تولید دستگیره های کمکی بیمار به خودکفایی رسیدیم

با تلاش متخصصین ایرانی در زمینه تولید دستگیره های کمکی بیمار به خودکفایی رسیدیم