مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 08:152021-01-18دانش

اما و اگرهای برگزاری امتحانات در دانشگاه بیرجند


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند گفت: تشخیص استاد را برای نمره و ارزشیابی مبنای کار قرار دادیم و اگر استاد تشخیص دهد که اینترنت قطع شده و دانشجو متضرر شده، - ایسنا/خراسان جنوبی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند گفت: تشخیص استاد را برای نمره و ارزشیابی مبنای کار قرار دادیم و اگر استاد تشخیص دهد که اینترنت قطع شده و دانشجو متضرر شده، دوباره امتحان برگزار خواهد شد و یا اگر دانشجو برای حذف درس تقاضا دهد، به درخواستش رسیدگی خواهد شد.

محسن آیتی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: چگونگی ارزشـیابی پایـانی و برگزاری امتحانـات نیمسال تحصـیلی جاری، مواردی از سوی وزارت به دانشگاه ها ابلاغ شده است.

وی بیان کرد: با توجه به تداوم شیوع بیماری کووید-19 در کشور و ضرورت حفظ سلامت همه دانشگاهیان از جمله اسـتادان، دانشـجویان، کارشـناسان و کارکنان، شایسـته است در صورت عدم امکان رعـایت کامـل و همه جـانبه ضوابـط و دسـتورالعمل هـای وزارت بهـداشت، درمـان و آموزش پزشکی، ارزشیابی پایان نیمسال تحصیلی به صورت غیرحضوری به انجام رسد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند با بیان اینکه درصورت برگزاری امتحانات به شـیوه غیرحضوری، با تأکیـد مجـدد بر اینکه استاد هر درس مرجع ارزیابی دانشـجو در آن درس اسـت، می تـوان از انوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اما و اگرهای برگزاری امتحانات در دانشگاه بیرجند

اما و اگرهای برگزاری امتحانات در دانشگاه بیرجند