مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 08:152021-01-18حوادث

جزییات مهار آتش سوزی اشکته چال رامسر


آتش سوزی در قسمت اشکته چال در روز جمعه آغاز شده بود و ساعت یک بامداد با حضور نیروهای هلال احمر، بسیج و نیروهای مردمی و همچنین همکاری نیروهای منابع طبیعی مهار شد.

- محمدرضا رحیمیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان رامسر با اشاره به اینکه در این شهرستان طی چند روزه گذشته در دو منطقه اشکته چال و واچکلایه دچار آتش سوزی بودیم، اظهار کرد: آتش سوزی در قسمت واچکلایه که حدود یک هکتار بوده، در غروب جمعه اتفاق افتاده و به سرعت مهار شد.

رییس اداره منابع طبیعی شهرستان رامسر افزود: آتش سوزی در قسمت اشکته چال نیز در روز جمعه آغاز شده بود و ساعت یک بامداد با حضور نیروهای هلال احمر، بسیج و نیروهای مردمی و همچنین همکاری نیروهای منابع طبیعی مهار شد.

رحیمیان با تاکید بر اینکه اما شب گذشته احتمالا به دلیل این که تنه درختان آتش داشتند در این منطقه مجدد آتش سوزی آغاز شد، تصریح کرد: میزان آتش سوزی حدود 6 هکتار بوده که این اتفاق مجدد هم در همان محدوده بود.

وی با تاکید بر اینکه تا زمانی که بارش باران داشته باشیم تا به صورت کاملا پاک سازی شود باید مراقب این منطقه بود، افزود: نیروهای ما در صحنه حضور دارند تا با شروع آتش خیلی زود بتوانند آن را مهار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مهار آتش سوزی اشکته چال رامسر

جزییات مهار آتش سوزی اشکته چال رامسر