مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 08:102021-01-18اقتصادي

کشف 130میلیارد ریال کالا و ارز قاچاق در کشور


جانشین رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از 130 میلیارد ریال طی هفته گذشته در کشور خبر داد.

- جانشین رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از 130 میلیارد ریال طی هفته گذشته در کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار سهراب بهرامی اظهارکرد: با اقدامات تخصصی و تلاش های شبانه روزی مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز، طی هفته گذشته انواع کالای قاچاق شامل طلا، ارز، کفش، عینک، سوخت، لوازم الکترونیک، مواد غذایی ، شیرخشک و .

در کشور کشف شد.

وی افزود: کارشناسان ارزش کالاها و ارز مکشوفه را بیش از 130 میلیارد ریال برآورد کردند و کالاهای مکشوفه به سازمان جمع آوری اموال تملیکی و سوخت قاچاق به شرکت ملی فرآورده های نفتی تحویل داده شد و 11 نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

جانشین رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری یادآور شد: در حوزه قاچاق کالا و ارز کماکان برخورد قاطعانه با دانه درشت ها در دستور کار این پلیس قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس بهرامی در پایان از هموطنان خواست که در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 130میلیارد ریال کالا و ارز قاچاق در کشور

کشف 130میلیارد ریال کالا و ارز قاچاق در کشور