مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 08:052021-01-18سياسي

بعیدنیست آمریکایی ها با واکسن جعلی مردم ایران را بکشند


فرمایش رهبری در خصوص منع خرید واکسن از آمریکا و انگلیس صد در صد علمی است به این دلیل که هیچ اعتمادی به این کشورها نیست و اینها غیر از دشمنی با ما هیچ برنامه ای نداشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هیچ بعید نیست که آمریکایی ها به عنوان خدمت پزشکی، واکسن های جعلی را به ایران بفرستند تا پولی از ما بگیرند و بعدا یا مردم ما را بیمارتر کنند یا بکشند.

آیت الله موحدی کرمانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با مهر در رابطه با علمی بودن بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ممنوعیت خرید واکسن کرونا از آمریکا و انگلیس، اظهار داشت: فرمایش رهبری در خصوص منع خرید واکسن از آمریکا و انگلیس صد در صد علمی است به این دلیل که هیچ اعتمادی به این کشورها نیست و اینها غیر از دشمنی با ما هیچ برنامه ای نداشتند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با طرح این سوال که آیا ما آمریکا و اروپا را دلسوز خود می دانیم؟، گفت: این ها که هر چه به ایران نشان دادند غیر از ظلم و ستم نبوده است.

بنابراین هیچ دلیلی ندارد که ما خودمان را به دست اینها بدهیم که برای ما واکسن تهیه کنند.

آیت الله موحدی کرمانی با تاکید بر اینکه خدا می داند اگر این کار انجام گیرد [واکسن کرونا از آمریکا و اروپا تهیه شود] چه اتفاقی در کشور ایران رخ می دهد، خاطرنشان کرد: من فکر می کنم بیانات مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعیدنیست آمریکایی ها با واکسن جعلی مردم ایران را بکشند

بعیدنیست آمریکایی ها با واکسن جعلی مردم ایران را بکشند