مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:552021-01-18سياسي

جوانان با سرعت بیشتری تهران را به سمت مدرنیته پیش می برند


شهردار منطقه 21 اجرای طرح دستیار مدیر در شهرداری تهران را اقدامی در جهت استقرار نظام جانشین پروری در شهرداری تهران توصیف کرد و گفت: جوانان با سرعت بیشتری تهران را به سمت مدرنیته پیش می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شهردار منطقه بیست و یک در جریان بازدید از کانون ارزیابی شایستگی مدیران ضمن بیان دیدگاه های خود درباره طرح دستیار مدیران شهری، آن را یک امری ضروری توصیف کرد.

رجب زاده ضمن اذعان به وجود مدیران توانمند و شایسته در تشکیلات شهرداری تهران تاکید کرد: هر چند که بسیاری از مدیران شهرداری تهران دارای سوابق مدیریتی بسیار خوب و همچنین از تجارب علمی و اجرایی قابل دفاعی برخوردار هستند، اما با توجه به تغییر و تحولات جهانی، بدون شک قرارگیری نیروهای جوان مستعد و خلاق به عنوان دستیار در کنار مدیران می تواند دستاوردهای بسیار خوبی در عرصه مدیریتی داشته باشد.

رجب زاده تاکید کرد: دنیا در آستانه تحول است و کشور ما نیز به لحاظ علمی در یک شرایط گذار است، در چنین شرایطی بدون شک افق گشایی در حوزه دانش و ابتکار و خلاقیت در تصمیمات مدیریتی می تواند نقش موثری در پیشرفت کشور در ابعاد مختلف داشته باشد.

شهردار منطقه بیست و یک ادامه داد: بدون شک جذب نیروی شایسته، خلاق و مستعد نقش بسیار موثری در تحقق اهداف چشم انداز سازمانی خواهد داشت و اگر س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان با سرعت بیشتری تهران را به سمت مدرنیته پیش می برند

جوانان با سرعت بیشتری تهران را به سمت مدرنیته پیش می برند