مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:452021-01-18پزشكي

خال: آمار فوت کرونا در تهران شبیه اردیبهشت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با تاکید بر سخنان وزیر بهداشت و توصیه های زالی رییس ستاد کرونای تهران اظهار کرد: - مدیر عامل بهشت زهرا گفت: درصورت کوچکترین غفلت از کرونا به شرایط سخت آبان ماه باز خواهیم گشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با تاکید بر سخنان وزیر بهداشت و توصیه های زالی رییس ستاد کرونای تهران اظهار کرد: شرایط آمار فوت کرونا در تهران دقیقاً شبیه اردیبهشت ماه است و در صورت کوچکترین غفلت و بی توجهی به توصیه ها و دستورالعمل های بهداشتی به شرایط سخت و بحرانی آبان ماه 99 باز خواهیم گشت.

خال افزود: بخشی از رعایت پروتکل ها به شهروندان عزیزمان باز میگردد و بخشی نیز به نهاد ها و مسئولان ذیربط و جلوگیری از آزادسازی های بی رویه باز میگردد در صورت کوچترین غفلت از طرف مردم خدای ناکرده به شرایط سخت و غیر قابل تصور آبان ماه باز می گردیم، لذا رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان در دستور کار قرار گیرد.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) شرایط و اوضاع فعلی را شکننده خواند و گفت: نباید از یک سوراخ دوبار گزیده شویم و بر تمامی مسئولان و دست اندرکاران و نهاد های مختلف است که تا شرایط اطمینان بخش، رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی گرفته و محدودیت ها ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خال: آمار فوت کرونا در تهران شبیه اردیبهشت است

خال: آمار فوت کرونا در تهران شبیه اردیبهشت است