مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:402021-01-18سياسي

ارائه 10 میلیون نفر ساعت آموزش مدیریت بحران به شهروندان


معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از ارائه 10 میلیون نفر ساعت آموزش مجازی مقابله با بحران از سوی این سازمان طی دو سال خبر داد.

- حیدر کلهری در گفت وگو با ایسنا، دراین باره گفت:در چند سال گذشته سیاست ها و برنامه ریزی ها در بخش آموزش و جلب مشارکت های مردمی در حوزه بحران بهبود یافته و درک درستی از اهمیت و جایگاه آموزش برای کاهش خسارت های مالی و جانی هنگام وقوع بحران ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در همین راستا و طی دو سال اخیر 10 میلیون نفر ساعت آموزش ارائه شده است، گفت: در قالب این آموزش ها در مجموع به 550هزار نفر معلم در سراسر کشور محتوای آموزش ایمنی در مدارس ارائه شده است.

او با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد از آموزش های ارائه شده در سال های اخیر به صورت مجازی و الکترونیکی بوده است، اظهار کرد: برنامه آموزش الکترونیک در حوزه مدیریت بحران از سال 97 به صورت جدی آغاز و ظرف دو سال گذشته موفق به ارائه 10 میلیون نفر ساعت آموزش در بخش ها و حوزه های مختلف بحران شدیم.

کلهر ی با بیان اینکه در قالب این آموزش ها 30 هزار نفر معلم در تهران در قالب دوره های 16 ساعته با همکاری وزارت آموزش و پرورش آموزش هایی تحت عنوان ایمنی در مدرسه را فرا گرفتند،گفت: همچنین این آموزش ها در مرحله ای مجزا به 520 هزار نفر از معلمان در سای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 10 میلیون نفر ساعت آموزش مدیریت بحران به شهروندان

ارائه 10 میلیون نفر ساعت آموزش مدیریت بحران به شهروندان