مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:402021-01-18سياسي

سردار اشتری: نیروی انتظامی از همه نیروهای نظام مظلوم تر است


همه رزمندگان ما مظلوم هستند، چه در سپاه، چه در ارتش و چه بسیجیان، ولی اگر بخواهیم یک درجه مظلوم تر پیدا کنیم این عزیزان نیروی انتظامی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس امروز با حضور سرلشکر باقری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی، حجت الاسلام مصلحی، سردار کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و جمعی از مسئولان لشکری صبح امروز در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

سردار اشتری در این مراسم دقایقی به سخنرانی پرداخت و گفت: نیروی انتظامی قبل از ادغام متشکل بود از ژاندارمری و شهربانی کمیته انقلاب اسلامی که نقش آنها هم در دفاع مقدس و هم در بحث امنیت بعد از جنگ باید خوب دیده شود.

وی افزود: شما تعابیر حضرت امام بعد از پیروزی انقلاب در رابطه با پلیس و در رابطه با ژاندارمری و شهربانی را که مطالعه می کنید بسیار مطالب زیبایی فرمودند.

بعد از ادغام هم حضرت آقا مسائل خوبی را در این خصوص اشاره کرده اند.

فرمانده نیروی انتظامی بیان داشت: عزیزان مرزبانی نیروی انتظامی کتابی چاپ کردند درخصوص تعرضاتی که عراق قبل از شروع دفاع مقدس در مرزها داشته که حدود 500 تعرض و حمله بوده است و نیروهای ژاندارمری با آنها مقابله کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار اشتری: نیروی انتظامی از همه نیروهای نظام مظلوم تر است

سردار اشتری: نیروی انتظامی از همه نیروهای نظام مظلوم تر است