مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:352021-01-18اجتماعي

14 کودک متکدی در سنندج به خانواده هایشان تحویل داده شدند


مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه 188 متکدی در سطح شهر جمع آوری شدند که 14 نفر از این تعداد کودک هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صلاح الدین وکیلی صبح امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار کرد: خیریه های مختلفی در سطح شهر سنندج مشغول به خدمت رسانی به نیازمندان بوده و دستگاه های حمایتی نیز در مرکز استان به نحو شایسته ای به نیازمندان یاری می رسانند لذا مبحث تکدی گری در اماکن عمومی امری غیر قابل قبول بوده و مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج در راستای پیگیری دغدغه شهروندان اقدام به جمع آوری متکدیان و ساماندهی آنها می کند.

وی افزود: در سال جاری نیز همچون سنوات گذشته از ابتدای سال تا پایان آذرماه در مجموع 188 متکدی در سطح معابر عمومی سنندج جمع آوری و ساماندهی شدند.

وکیلی اعلام کرد: از این تعداد 119 نفر مرد و 69 نفر زن بودند که بر اساس بخشنامه های ابلاغی وزارت کشور کودکان هم شامل این رده بندی شده و 14 از این تعداد را شامل می شوند.

مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج تاکید کرد: تکدی گری جرم محسوب شده و با افراد متکدی بر اساس قانون برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 کودک متکدی در سنندج به خانواده هایشان تحویل داده شدند

14 کودک متکدی در سنندج به خانواده هایشان تحویل داده شدند