مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:352021-01-18اجتماعي

وزش باد شدید در گیلان/ پایان هفته بارانی و برفی است


مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به مهیا شدن شرایط برای وزش باد گرم در استان با جنوبی شدن جریانات هوا، گفت: روزهای پایانی هفته باران و برف در انتظار گیلانیان است.

- محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه بررسی الگوهای حاکم بر نقشه های هواشناسی نشان دهنده شکل گیری تدریجی جریانات جنوبی از روز یکشنبه در منطقه است، گفت: از عصر روز یکشنبه شرایط برای وزش باد گرم تا صبح روز سه شنبه در استان گیلان مهیا است.

وی با بیان اینکه در این مدت در برخی مناطق جلگه ای شرایط برای وقوع پدیده مه و کاهش دیده افقی فراهم می شود، افزود: به تدریج از عصر روز سه شنبه با نفوذ سامانه بارشی و ریزش هوای از عرض های شمالی شرایط برای کاهش دما و بارندگی و وزش باد و بارش برف در ارتفاعات مهیا می شود.

مدیر کل هواشناسی گیلان ادامه داد: از اواخر وقت چهارشنبه تا اوایل صبح جمعه با تقویت ناپایداری ها و کاهش محسوس شرایط برای بارش برف و همچنین مخلوط باران و برف در برخی از مناطق جلگه ای نیز فراهم خواهد شد.

وی اضافه کرد: آسمان استان گیلان برای روز دوشنبه صاف تا نیمه ابری در بعضی نقاط جلگه ای و سواحل همراه با پدیده مه همراه با افزایش دما و وزش باد گرم که در برخی ساعات شدید و یا خیلی شدید پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید در گیلان/ پایان هفته بارانی و برفی است

وزش باد شدید در گیلان/ پایان هفته بارانی و برفی است