مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:302021-01-18سياسي

هزینه کردن در زمینه فرهنگ اسلامی منطقی است


یک پیشکسوت قرآنی کشور معتقد است که باید برای فرهنگ غنی اسلامی و قرآنی خود سرمایه گذاری کنیم و نمی توان داعیه ای داشت اما خلاف آن عمل کرد و مسلما هزینه کردن در این راه بسیار منطقی است.

- محمود لطفی نیا دوشنبه 29 دی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری و توجه به فعالیت های قرآنی گفت: خداوند خود را مأمور حفظ و صیانت از قرآن کرده است و مسلما مسلمانان هم باید به این امر مهم اهتمام ورزند.

او افزود: بررسی آیات قرآن و متون معرفتی اعم از روایات اسلامی، احادیث، تاریخ، فقه و کلام و .

مسلمانان را به حفظ و صیانت از قرآن کریم هدایت می کند تا نسبت به این مهم اهتمام ورزند کما اینکه دشمن هم به این مسئله رسیده است و تمام مشکلات خود را از قرآن می بیند.

صهیونیزم جهانی که دشمن بزرگ مسلمانان است، می گوید اگر می خواهید هویت مسلمانان را از آنان بگیرید، باید قرآن را از این ها جدا کنید بنابراین مسلمانان باید به این مسئله هوشیار باشند.

لطفی نیا تأکید کرد: همان طور که از مرزهای کشور باید دفاع کنیم و برای این دفاع تا پای جان باید بایستیم برای قرآن و مرزهای عقیدتی کشور هم باید هزینه کنیم.

او به تبیین مفهوم هزینه کردن برای فعالیت های قرآن پرداخت و گفت: هزینه کردن برای قرآن در عرصه اجتماع باید به صورت اعم انجام شود یعنی هم من مسلمان مؤمن و اهل قرآن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه کردن در زمینه فرهنگ اسلامی منطقی است

هزینه کردن در زمینه فرهنگ اسلامی منطقی است