مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:302021-01-18دانش

گسترش حمایت از توسعه اقتصاد دانش بنیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور و رییس بنیاد ملی نخبگان در نشستی دوجانبه بر ارتباط .

- فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در نشستی با معاون علمی و فناوری رییس جمهور، بر گسترش حمایت از توسعه اقتصاد دانش بنیان و حمایت از نوآوری با هدف مصرف بهینه منابع تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور و رییس بنیاد ملی نخبگان در نشستی دوجانبه بر ارتباط بیشتر این دو نهاد به منظور تحکیم پیوند صنعت با شرکت های دانش بنیان تاکید کردند.

در این نشست فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) اظهار داشت: گسترش حمایت از توسعه اقتصاد دانش بنیان و حمایت از نوآوری با هدف مصرف بهینه منابع از دغدغه های اصلی قرارگاه خاتم است که در جهت تحقق آن می توان با همکاری شرکت های دانش بنیان گام های اساسی برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش حمایت از توسعه اقتصاد دانش بنیان

گسترش حمایت از توسعه اقتصاد دانش بنیان