مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:302021-01-18سياسي

اعلام موضع رسمی ایران درباره بازگشت آمریکا به برجام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور در پاسخ به این سوال که آیا دولت پیش شرطی برای مذاکره احتمالی با آمریکا در قالب برجام، - رییس دفتر رییس جمهور موضع ایران در قبال بازگشت احتمالی آمریکا به برجام را بازگشت شرایط تحریمی به دوره قبل از دولت ترامپ اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور در پاسخ به این سوال که آیا دولت پیش شرطی برای مذاکره احتمالی با آمریکا در قالب برجام، به این کشور ارائه کرده است، گفت: آن چیزی که ما مطرح می کنیم این است که هر آنچه در دولت ترامپ اتفاق افتاده، باید به قبل از دولت ترامپ برگردد.

ما روی این موضوع جدی هستیم.

وی افزود: بر همین اساس باید تمامی انواع و اقسام تحریم های شرکت ها و افراد به قبل از دوره ترامپ برگردد.

رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه ما روشن و شفاف اعلام کردیم که در دوره جدید، تعهد در برابر تعهد ، اجرا در برابر اجرا و اعلام در برابر اعلام خواهد بود، اظهار داشت: بر همین اساس باید خیلی دقیق آنچه را که قرار است آن ها انجام دهند ما باید نسبت به آن ها مطمئن شویم تا اقدامات متقابل انجام دهیم.

واعظی در پاسخ به این سوال که آیا این موضع به تیم جدید کاخ سفید هم منتقل شده است؟ گفت: ما با تیم کاخ سفید هیچ ارتباطی نداشتیم، هیچ ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام موضع رسمی ایران درباره بازگشت آمریکا به برجام

اعلام موضع رسمی ایران درباره بازگشت آمریکا به برجام