مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:252021-01-18سياسي

نقش سردار سلیمانی در جبهه مقاومت بی بدیل و فراموش نشدنی است


کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری در بیانیه ای به پاسداشت روز جهانی غزه با عنوان روز غزه؛ تجلی مقاومت و خودباوری»، تاکید کرد : - کمیته حمایت از فلسطین ریاست جمهوری در بیانیه ای به مناسبت روز غزه: نقش سردار سلیمانی در جبهه مقاومت بی بدیل و فراموش نشدنی است کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری در بیانیه ای به پاسداشت روز جهانی غزه با عنوان "روز غزه؛ تجلی مقاومت و خودباوری ، تاکید کرد :  نقش سردار شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت و دستیابی به پیروزی در نبرد غزه بی بدیل و فراموش نشدنی است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن بیانیه کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری به شرح زیراست : بسم الله الرحمن الرحیم السَّلاَمُ عَلَیْکِ أَیَّتُهَا الصِّدِّیقَهُ الشَّهِیدَهُ؛ اللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَهَ وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بنیها وَالسِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحاطَ بِه عِلْمُکَ.

29 دیماه یادآور پیروزی ظفرمندانه و مجاهدانه ملتی مقاوم، مظلوم و حق طلب در برابر هجوم وحشیانه و خصمانه رژیم غاصب صهیونیستی است.

به دنبال ناکامی اسراییل در جنگ 33 روزه علیه حزب الله که با حمایت غرب، آمریکا و کشورهای عربی همراه بود و شکست طرح خاورمیانه جدید، اسراییل و متحدانش متوجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش سردار سلیمانی در جبهه مقاومت بی بدیل و فراموش نشدنی است

نقش سردار سلیمانی در جبهه مقاومت بی بدیل و فراموش نشدنی است