مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:202021-01-18دانش

تحولی برای آموزش عالی در سال جدید


عضو هیات علمی دانشگاه مازندران گفت: در آستانه سال جدید فرصتی برای دانشگاه ها فراهم است که به عنوان دانشگاه نسل جدید و کارآفرین، پیشگام آموزش های مجازی و کاربردی باشند.

- عضو هیات علمی دانشگاه مازندران گفت: در آستانه سال جدید فرصتی برای دانشگاه ها فراهم است که به عنوان دانشگاه نسل جدید و کارآفرین، پیشگام آموزش های مجازی و کاربردی باشند.

رضا میرعرب در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در طی سالیان اخیر تقاضای روز افزون برای ورود به دانشگاه و ادامه تحصیل در زمینه های دلخواه بر کسی پوشیده نیست.

رشد جمعیت جوان کشور از یک طرف و نیاز کشور به افراد متخصص برای اجرای طرح های صنعتی، کشاورزی و دیگر زمینه های مورد نیاز از طرف دیگر، بخصوص در این زمان که بحرانی چون بیماری کووید19 بر جهان حاکم شده، ضرورت توجه به روش های نوین آموزشی از جمله آموزش های مجازی برای کاربردی سازی علم را روشن می کند.

عضو هیات علمی دانشگاه مازندران بیان کرد: در عرصـه هـای تصـمیم گیـری، سیاسـت گذاری و برنامه ریزی در سال جدید باید توجه ویژه ای به تامین زیر ساخت های آموزش های مجازی و کاربردی سازی آموزش عالی کشور داشت.

چرا که دانشگاه ها اردوگاه اصلی علم و تولید علمی و مکانی برای توزیـع، تـرویج و انتشـار آن، از جمله پایگاه های اساسی بـرای تربیـت شـهروندانی اسـت کـه ضـمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحولی برای آموزش عالی در سال جدید

تحولی برای آموزش عالی در سال جدید