مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:202021-01-18اجتماعي

پیشوازی از بهمن با بارش برف و باران


از بعدازظهر چهارشنبه  یکم بهمن ماه امسال شاهد بارش باران وبرف، وزش باد شدید موقتی، کاهش شدید دما (در مناطق ساحلی و جلگه ای تا 15 و در ارتفاعات تا 20 درجه) هستیم.

- سیدمحمدرضا رضوی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: امروز شاهد افزایش نسبی دمای هوای مازندران هستیم و از فردا با شکل گیری جریانات شمالی به تدریج شاهد افزایش ابر و بارش های پراکنده از سمت غرب استان هستیم.

وی با بیان اینکه هواشناسی مازندران هشدار سطح نارنجی (آمادگی و اقدام) صادر کرد، افزود: براساس هشدار 40 هواشناسی بانفوذ سامانه سرد بارشی از بعدازظهر چهارشنبه یکم بهمن ماه امسال شاهد بارش باران وبرف، وزش باد شدید موقتی، کاهش شدید دما (در مناطق ساحلی و جلگه ای تا 15 و در ارتفاعات تا 20 درجه) هستیم.

مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به تداوم شب های سرد و یخبندان تا اوایل هفته آینده، تصریح کرد:  بعدازظهر پنجشنبه تا صبح جمعه علاوه بر ارتفاعات و دامنه ها، در مناطق ساحلی و جلگه ای نیز بارش برف در حد مشاهده پیش بینی می شود.

این مسؤول با اعلام اینکه این سامانه بارشی کل استان مازندران را تحت تاثیر قرار می دهد، بیان کرد: فعالیت این سامانه بارشی تا صبح جمعه سوم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشوازی از بهمن با بارش برف و باران

پیشوازی از بهمن با بارش برف و باران