مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:202021-01-18اقتصادي

مسئولان حوزه نظارت بر بازار به مطالبات مردم پاسخگو باشند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: مسئولان حوزه نظارت بر چرخه تولید و توزیع مایحتاج ضروری مردم به دقت نظارت کرده و پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارژنگ عزیزی صبح دوشنبه در جلسه تنظیم بازار استان اردبیل با بیان اینکه مسئولان نظارت بر بازار باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند اظهار کرد: نظارت بر روند تولید و عرضه کالاهای اساسی در بازار ضروری است و مردم انتظار کنترل قیمت ها را دارند.

وی نظارت بر تمامی کالاها با توجه به تنوع اجناس مقدور ندانست و گفت: اما این به معنای عدم توانایی کنترل قیمت ها و نظارت بر بازار نیست بلکه در اولویت باید کالاهای اساسی مورد نیاز مردم که در سبد غذایی و مصرفی مردم وجود دارد به معنای واقعی نظارت شود.

عزیزی برخورد با تخلفات کیفیت و نرخ فروش کالاها را ضروری دانست و افزود: برای مثال در مورد نظارت مستمر بر چرخه خرید گندم، تولید آرد و توزیع آن در نانوایی ها و پخت نان و نیز کیفیت نان ارائه شده به مردم مورد انتظار است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل ادامه داد: تاکید ما بر کنترل دقیق و منطقی کیفیت و قیمت کالاهای تولیدی در داخل استان و یا توزیع سایر کالاهای وارداتی از سایر نقاط کشور است تا از بروز تخلف در این حوزه پیشگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان حوزه نظارت بر بازار به مطالبات مردم پاسخگو باشند

مسئولان حوزه نظارت بر بازار به مطالبات مردم پاسخگو باشند