مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:152021-01-18اقتصادي

خرید گوشت مازاد بر مصرف در فارس/روند کاهشی قیمت نهاده ها


مدیرکل پشتیبانی امور دام استان فارس اعلام کرد که این اداره با هدف حمایت از تولیدکنندگان دام و طیور استان، خرید گوشت گوساله و مرغ مازاد بر مصرف را در دستور کار قرار داده است.

- ایسنا/فارس مدیرکل پشتیبانی امور دام استان فارس اعلام کرد که این اداره با هدف حمایت از تولیدکنندگان دام و طیور استان، خرید گوشت گوساله و مرغ مازاد بر مصرف را در دستور کار قرار داده است.

رهام رحمانی دوشنبه 29 دی در حاشیه بازدید از روند ذخیره سازی گوشت قرمز در سردخانه شهید کاظمی زاده، به خبرنگاران گفت: خرید گوشت گوساله از دامداران استان فارس به صورت پنج تکه و به قیمت هر کیلوگرم 82 هزارو پانصد تومان در حال انجام است.

او با بیان اینکه فارس دارای ظرفیت مازاد تولید داخلی گوشت گوساله و مرغ است، گفت: اداره کل پشتیبانی امور دام بر اساس مجوز کارگروه تنظیم بازار کشور و دستورالعمل های شرکت برای حمایت از تولیدکنندگان استان، اقدام به خرید گوشت گوساله از تولیدکنندگان کرده و اولویت خرید نیز از تولیدکنندگان و تشکل هایی همچون تعاونی ها، اتحادیه ها و زنجیره های بخش تولید است.

رحمانی همچنین با تاکید بر آمادگی اداره کل پشتیبانی امور دام استان برای خرید مرغ تولیدی مازاد بر مصرف در سطح استان و حمایت از تولیدکنندگان، گفت: مرغداران، تعاونی ها، اتحادیه ها و زنجیره های فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید گوشت مازاد بر مصرف در فارس/روند کاهشی قیمت نهاده ها

خرید گوشت مازاد بر مصرف در فارس/روند کاهشی قیمت نهاده ها