مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:152021-01-18سياسي

عضو کمیسیون تلفیق مجلس: با حذف ارز 4200 تومانی، وضعیت قیمت ها از این بدتر نمی شود


عضو کمیسیون تلفیق مجلس با بیان اینکه انتخاب مجلس در حذف ارز 4200 تومانی و یا باقی ماندن آن، انتخاب بین بد و بدتر است، گفت: با حذف ارز 4200 تومانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مهدی طغیانی عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، در چهارمین نشست مطالبه گری تخصصی راهبرد که با موضوع اصلاح ساختار بودجه و به میزبانی اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه های اصفهان، دانشگاه اشرفی و دانشگاه  پیام نور اصفهان  برگزار شد، بیان کرد: بودجه سال 1400 اولین بودجه مجلس یازدهم و آخرین بودجه دولت دوازدهم است.

دولت دوازدهم شاید این بودجه را برای رد شدن آماده کرده بود تا عملاً بر اساس بودجه سال گذشته و به سبک سه دوازدهم بودجه را پیش ببرد.

وی ادامه داد: استدلالی که آقای پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه و آقای نوبخت در کمیسیون تلفیق بیان کردند، این بود که شرایط کشور سخت و مشکلات زیاد است و ما چاره ای جز ارائه بودجه به این شکل نداریم.

  طغیانی افزود: سوالات متعدد نمایندگان در مورد شاخص های ارز یابی بودجه مثل بحث کسری شدید عملیاتی بودجه، وابسته تر شدن بودجه به نفت، و اینکه آیا اساساً فروش این مقدار نفت امکان پذیر است، بحث حجم زیاد اوراق مالی برای انتشار [ نزدیک 200 هزار میلیارد تومان اوراق جدید و 100 هزار میلیارد تومان بابت تسوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون تلفیق مجلس: با حذف ارز 4200 تومانی، وضعیت قیمت ها از این بدتر نمی شود

عضو کمیسیون تلفیق مجلس: با حذف ارز 4200 تومانی، وضعیت قیمت ها از این بدتر نمی شود