مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:152021-01-18سياسي

جاماندگان سهام عدالت آب رفتند


20 میلیون جامانده سهام عدالت در کمیسیون تلفیق به 7 میلیون نفر کاهش یافت.

- ، طرح پر سر و صدای بهارستان نشینان برای جاماندگان سهام عدالت که قرار بود شامل 20 میلیون نفری شود که شرایط دریافت این سهام را داشتند اما جامانده محسوب می شدند، هنوز به صحن علنی مجلس نرسیده آب رفت و کمیسیون تلفیق با گنجاندن پیشنهادی در لایحه بودجه 1400 مصوب کرد سهام عدالت به 7 میلیون نفر جامانده تعلق گیرد.

ابراهیم عزیزی، عضو کمیسیون تلفیق پیش بینی می کند با مصوبه این کمیسیون، طرح ساماندهی سهام عدالت از دستورکار خارج شود، چرا که به گفته او خواسته طراحان طرح برآورده می شود! این در حالی است که طراحان طرح ساماندهی سهام عدالت به دنبال ارائه برگه سهام عدالت به 20 میلیون نفر بودند؛ یعنی سه برابر آنچه کمیسیون تلفیق مشخص کرده است.

طرح ساماندهی سهام عدالت یا همان جاماندگان سهام عدالت، بعد از آنکه بازار سرمایه محلی امن برای سرمایه گذاری مردم معرفی شد، از سوی نمایندگان مجلس یازدهم پیگیری شد تا در تب وتاب رشد عجیب شاخص کل بورس، آنان نیز از قافله عقب نمانند و تحفه ای برای مردمی که همه امید خود را به بورس بسته بودند، داشته باشند.

این طرح از سوی تعدادی از نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی با نام ساماندهی سهام عدالت تدوین و قرار شد بر اساس آن 20 میلیون نفر از کسانی که در مرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاماندگان سهام عدالت آب رفتند

جاماندگان سهام عدالت آب رفتند