مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:102021-01-18اقتصادي

پای مشکلات شهری کردستان بر گلوی تولید


شهرک های صنعتی یک و سه سنندج به واسطه گسترش سکونت در یکی از روستاهای اطراف در یک دهه گذشته با تنگناهای زیادی مواجه شدند و هر چه می گذرد بر بار مشکلات آنها اضافه می شود و به همین دلیل استاندار کردستان از دی ماه امسال هیاتی را موظف به بررسی این مسائل کرده است.

- کردستان 17 شهرک و 11 ناحیه صنعتی دارد و در این بین شهرک های صنعتی شماره یک و سه سنندج به دلیل وضعیتی که در آن قرار گرفته اند نه تنها در استان بلکه در کشور جنس مشکلاتشان خاص و ویژه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، این مشکلات پیش آمده برای واحدهای مستقر در این 2 شهرک به بحث بازار و تولید مربوط نمی شود بلکه سبز شدن قارچ گونه ساختمان های مسکونی در اطراف این مناطق صنعتی به ویژه شهرک شماره یک طی یک دهه اخیر معضلاتی را برای حوزه تولید بوجود آورده است.

اهمیت و جایگاه شهرک های صنعتی در بهبود و ارتقای سطح تولید، اشتغال، جذب سرمایه اعم از داخلی وخارجی برکسی پوشیده نیست لذا برای دستیابی به این مهم توجه به تنگناها و معضلات پیش روی این شهرک های امری لازم و ضروری است.

قسمت اعظم مشکلات شهرک صنعتی شماره یک و سه که در فاصله کمی از هم قرار گرفته اند به گسترش روستای آساوله از اواخر دهه 80 به بعد برمی گردد که با پیوستن سه روستای اطراف سنندج شامل نایسر، ننله و حسن آباد به ناحیه شهری، بر ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای مشکلات شهری کردستان بر گلوی تولید

پای مشکلات شهری کردستان بر گلوی تولید