مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:052021-01-18سياسي

ابعاد زیادی از دفاع مقدس ناشناخته باقی مانده است


رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه به اندازه 50 سال کار در زمینه دفاع مقدس داریم که نکرده ایم، گفت: ابعاد زیادی از دفاع مقدس را نشناخته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس که صبح امروز در سالن خلیج فارس باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد گفت: برنامه های خوبی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیش بینی شد تا مردم در سراسر کشور بتوانند از این برنامه ها استفاده کنند.

وی گفت: مهم ترین برنامه ای که برای چهلمین سالگرد دفاع مقدس در نظر گرفته شده بود، ارتباط تصویری با رهبر معظم انقلاب اسلامی بود که از بیانات و فرمایشات ایشان بهره مند شدیم.

سردار کارگر گفت: تجلیل از پیشکسوتان کاری بزرگ و در عین حال لازم بود چرا که موضوع پیشکسوتان موضوع فوق العاده مهمی است که باید به آن توجه کنیم.

پیشکسوتان آینه ای برای کسانی که امروز می خواهند از کشور دفاع کنند، هستند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین وظایف ما این است که یاد شهدا را گرامی بداریم، گفت: مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوشبختانه در سال های گذشته به ویژه در پنج سال اخیر کارهای بزرگی در زمینه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابعاد زیادی از دفاع مقدس ناشناخته باقی مانده است

ابعاد زیادی از دفاع مقدس ناشناخته باقی مانده است