مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:052021-01-18اقتصادي

تبصره قانونی که تیشه به ریشه تولید می زند


کارشناس حوزه صنعت استان مرکزی با اشاره به تبصره یک ماده 141 می گوید: تاکنون موردی مشاهده نشده که افزایش دارایی های بین 100 تا 10 هزار درصدی بیش از 100 شرکت بورسی منجر بهبود کیفیت، - خبرگزاری فارس ـ اراک؛ شرکت آذرآب یکی از صنایع بزرگ استان مرکزی است که همچون دیگر صنایع بعد از واگذاری به بخش خصوصی، دچار چالش ها و مشکلات عدیده شد.

با اعتراضات کارگری و هوشیار کردن مسوولان از اتفاقات در حال جریان این شرکت بعد از واگذاری به بخش خصوصی و ورود به موقع دستگاه قضا به مشکلات پیش آمده که عمده آن مربوط به مسائل سهامداری بود، بعد از چند سال چالش آذرآب در حوزه سهام، تولید و حفظ سرمایه ها و اموال آن برطرف و شرکت به مدار تولید برگشت.

بعد از حل و فصل چالش های پیش آمده با رای قاطع دستگاه قضا، سهام داران شرکت تصمیم به افزایش سرمایه گرفتند و طی آن تلاش داشتند که سرمایه خود را از 1000 میلیارد ریال به 77 هزار میلیارد ریال برسانند که از این مبلغ 4 هزار میلیارد ریال آورده نقدی و 73 هزار میلیارد ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی بود.

این در حالی است که قرار بود از 73 هزار میلیارد ریال مازاد تجدید ارزیابی ها 54 هزار میلیارد ریال  از تجدید ارزیابی ماشین آلات، تجهیزات، تاسیسات و وسایط نقلیه با استهلاک سالیانه 5 هزار و 400 میلیارد ریال تامین شود، این در شرایطی بود که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبصره قانونی که تیشه به ریشه تولید می زند

تبصره قانونی که تیشه به ریشه تولید می زند