مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 06:552021-01-18اجتماعي

پیش روندگی آتش پارک ملی گلستان متوقف شد/ اطفای حریق توسط بالگردهای هلال احمر و سپاه


مدیرکل حافظت محیط زیست استان گلستان با اشاره به تداوم عملیات اطفای حریق در منطقه جنگلی پارک ملی گلستان گفت: پیش روندگی آتش متوقف شده و آتش فعال در منطقه جنگلی پارک ملی وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، محمدرضا کنعانی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: عملیات اطفای حریق امروز از صبح در منطقه ادامه دارد، یک بولدوزر به منطقه اعزام شد تا محلی که در سنوات گذشته برای آب گیری بالگرد استفاده می شده را بهسازی کند.

وی تصریح کرد: این اقدام برای این است که بالگرد مسافت کمتری برای آب گیری داشته باشد و با هماهنگی انجام شده محل های دیگری نیز مثل سد برای آب گیری پیش بینی شده و بالگرد هلال احمر و سپاه آماده پرواز برای خدمات پشتیبانی و اطفاء حریق هستند.

  مدیرکل حافظت محیط زیست استان گلستان با بیان اینکه آب گیری از سد برای اطفای حریق انجام می شود، افزود: برای اینکه ما بتوانیم محل آب گیری نزدیک تر داشته باشیم در سنوات گذشته که حریق در پارک ملی گلستان اتفاق افتاد محلی را دیواره سازی کرده بودند که بتوانند با فاصله کمتری آب گیری کنند.

کنعانی با بیان اینکه یک دستگاه بولدزر برای بهسازی و تقویت محل آب گیری استقرار پیدا کرده است، ابراز کرد: این مهم برای این است که اگر نیاز بود آب گیری از محل نزدیک تری غیر از سد انجام بگیرد یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش روندگی آتش پارک ملی گلستان متوقف شد/ اطفای حریق توسط بالگردهای هلال احمر و سپاه

پیش روندگی آتش پارک ملی گلستان متوقف شد/ اطفای حریق توسط بالگردهای هلال احمر و سپاه