مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 06:502021-01-18سياسي

تلخ تر از همه فشارها و تحریم ها


«من در همه این سال ها جملاتی را از رسانه های مخالفان دولت دیده و شنیده ام که پس از چهل سال مشارکت فعال در سیاست پس از انقلاب به واقع تردید می کردم که این جمله منشأ داخلی دارد یا منتشرشده در رسانه ای خارجی است.

- من در همه این سال ها جملاتی را از رسانه های مخالفان دولت دیده و شنیده ام که پس از چهل سال مشارکت فعال در سیاست پس از انقلاب به واقع تردید می کردم که این جمله منشأ داخلی دارد یا منتشرشده در رسانه ای خارجی است.

آن چه برای دولت در این سال ها به مراتب تلخ تر و دشوارتر بود، نه تهدیدها و تحریم های امریکا بلکه همراهی شمار قابل توجهی از مخالفان دولت با فشارهای خارجی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی ربیعی، دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری و سخنگوی دولت در یادداشت هفتگی اش در روزنامه ایران نوشت: 1- امنیت ملی به رغم همه پیچیدگی هایی که از آن برخوردار است با ترکیبی از سیاست داخلی و ســــیاســت خارجـــــی حــــاصـــل می شود.

هر کدام از این دو عرصه شامل قلمروهای تودرتوی اقتصـــادی، سیاسی، نظامی، محیط زیستی و فرهنگی است که بدون لحاظ کردن همه آنها و توأمان دست یافتن به اجماع نسبی نخبگان - بالاخص نخبگان سیاسی - درباره نحوه تعریف اهداف و تطبیق ابزارها با اهداف تعیین شده تامین امنیت ملی در بلندمدت به خوبی صورت نمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلخ تر از همه فشارها و تحریم ها

تلخ تر از همه فشارها و تحریم ها