مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 06:452021-01-18پزشكي

آخرین آمار از وضعیت کرونا در استان بوشهر


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون 17 هزار و 993 نفر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سعید کشمیری در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 24 بیمار در بخش های کرونا یی بیمارستان های استان بوشهر بستری شده اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر 74 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند.

کشمیری گفت: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته هفت مورد از بستری های بخش های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده اند که از این تعداد پنج مورد مثبت قطعی بوده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: خوشبختانه امروز فوت ناشی از کرونا در استان ثبت نشده است.

کشمیری بابیان اینکه هم اکنون هفت مورد در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر دو مورد از آن ها با کمک دستگاه تنفس می کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون 17 هزار و 993 نفر بوده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر عنوان داشت: مجموع جا ن باختگان کرونا در استان بوشهر به عدد 847 مورد ‏رسیده که از این تعداد 840 نفر مورد مثبت قطعی و هفت نفر مورد مشکوک بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین آمار از وضعیت کرونا در استان بوشهر

آخرین آمار از وضعیت کرونا در استان بوشهر