مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 06:452021-01-18سياسي

منتقدین پروژه اسکای مال مستندات خود را به دادستانی ارائه کنند


منتقدین پروژه اسکای مال مستندات خود را برای بررسی به دادستانی ارائه کنند.

- به منظور بررسی پروژه (اسکای مال) با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا و با حضور دکتر خانجانی دادستان همدان، علیرضا رسولی فعال سیاسی، شهابی نیا فعال فرهنگی و اجتماعی، حاجی بابایی فعال حوزه شهرسازی و چراغی فعال دانشجویی برگزار شد.

لازم به ذکر است تماس های مهر برای حضور معاون امور عمرانی استانداری همدان، نمایندگان شهرداری، شورای شهر و سایر مجموعه های مرتبط ناموفق بود.

بررسی این پروژه از نظر رعایت حقوق عامه توسط دادستانی دادستان همدان در این میزگرد با بیان اینکه اطلاق واژه اسکای مال از اساس غلط است، ادامه داد: موضوعی که ابتدا باید به آن اشاره کرد آن است که اصلاً پروژه ای به اسم اسکای مال وجود ندارد و حتی صاحب اصلی این پروژه عمرانی اذعان دارند که این اسم به صورت غیررسمی بر روی این مجتمع در حال تأسیس قرار گرفته است.

حسن خانجانی با بیان اینکه در بحث رعایت حقوق عامه دادستانی به عنوان مدعی العموم به این موضوع وارد شده است، متذکر شد: این بررسی ها در چارچوب قوانین و ضوابط قضایی بوده است، به طور مثال بحث مکان و جانمایی این پروژه در چنین نقطه ای از شهر مورد بحث قرار گرفت، حال آنکه قانونی درباره جانمایی چنین مجتمع ها و مال هایی در شهر وجود ندارد؛ لذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتقدین پروژه اسکای مال مستندات خود را به دادستانی ارائه کنند

منتقدین پروژه اسکای مال مستندات خود را به دادستانی ارائه کنند