مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 06:402021-01-18اجتماعي

سرما در راه است؛ آماده باشید/ برف و باران برای اکثر نقاط استان کرمانشاه


مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه نوید از بارش برف و باران در اکثر نقاط استان طی امروز و روزهای آینده داد و گفت: هوای استان به طور محسوس سردتر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد خسروی امروز در جمع اصحاب رسانه نوید از بارش برف و باران در اکثر نقاط استان داد و اظهار داشت: به دلیل استقرار سامانه ناپایدار بر جو منطقه بارش هایی را به ویژه برای نواحی اورامانات خواهیم داشت.

وی ادامه داد: امروز در واقع بارش های در سطح استان به شکل برف و باران غالبا به صورت پراکنده خواهد بود و از فردا، سه شنبه باران چندانی نداریم و داشتن مه صبحگاهی در برخی از نقاط دور از انتظار نیست.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: اما در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مجددا سامانه سردی جو منطقه را متاثر می کند و شاهد بارش برف و باران در اکثر نقاط استان خواهیم بود که عمده بارش به شکل برف خواهد بود و در نیمه غربی و نواحی شمال غرب استان مقدار بارندگی بیشتر خواهد بود.

وی اضافه کرد: برای پیشگیری از خسارات احتمالی به عموم مردم و مسئولان توصیه می شود از ترددهای غیرضروری و صعود به اتفاعات خودداری و احتیاط لازم را در رانندگی داشته باشند اگر بنا بر ضرورت سفر می کنند حتما زنجیره چرخ را داشته باشند چون در گردنه ها و نقاط سردسیر استان احتمال بارش برف و کاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرما در راه است؛ آماده باشید/ برف و باران برای اکثر نقاط استان کرمانشاه

سرما در راه است؛ آماده باشید/ برف و باران برای اکثر نقاط استان کرمانشاه