مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 06:402021-01-18سياسي

پشت پرده توییت جنجالی که حذف شد


توییتی جنجالی که حسابی سر و صدا به پا کرد و واکنش های بسیاری به دنبال داشت؛ چند روز پیش کبری خزعلی رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان درباره موضوع غربالگری جنین توییتی منتشر کرد که موجب برخی نگرانی ها شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کبری خزعلی در توییت خود نوشته بود: عرض تبریک به مادران و پرسنل خدوم وزارت بهداشت بلاخره با تلاش برخی از نمایندگان انقلابی مجلس اجبار به غربالگری توسط مادر و پزشکان با تجویز های غیراستاندارد وغیرمتقن علمی (که باعث قتل جنین می شد) برداشته شد.

حالا دیگر هیچ پزشک و مادری مجبور به غربالگری و کشتن جنین نیست .

ماجرای توییت جنجالی درباره حذف اجبار در غربالگری جنین خزعلی دکترای علوم قرآن و حدیث دارد و استادیار دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده و گام های بسیاری در افزایش جمعیت برداشته و از مخالفان دخالت پزشکی و سقط جنین است و سعی می کند تا شرایط سقط جنین را سخت تر کند.

او پیش تر هم در رابطه با غربالگری پیش از زایمان اظهار کرده بود: در حال حاضر کشور های غربی غربالگری را قبول ندارند و مردم را به افزایش جمعیت تشویق می کنند.

این توییت پس از واکنش های بسیاری در فضای مجازی از سوی او حذف شد اما کاربران فضای مجازی واکنش های بسیاری به آن داشتند و نوشته هایی تحت عنوان تبریک یا تسلیت را مطرح کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده توییت جنجالی که حذف شد

پشت پرده توییت جنجالی که حذف شد