مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 06:402021-01-18اقتصادي

29 دی، روز هوای پاک گرامی باد


در این روزها همزمان با شیوع بیماری کرونا، دیدن آسمانی آبی و تنفس در هوای پاک برای اکثر مردم ، به خصوص کسانی که در کلان شهرها مثل تهران زندگی می کنند، - در این روزها همزمان با شیوع بیماری کرونا، دیدن آسمانی آبی و تنفس در هوای پاک برای اکثر مردم ، به خصوص کسانی که در کلان شهرها مثل تهران زندگی می کنند، بی شک شبیه یک آرزوست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،بنابراعلام ایران دلکو، به بهانه روز هوای پاک به بررسی معضل آلودگی هوا و طرح تخفیف شرکت ایران دلکو برای خرید کاتالیست خودرو می پردازیم.

آلودگی هوا یکی از ره آوردهای انقلاب صنعتی است که از سیصد سال قبل شروع و با توسعه صنعتی و زیاد شدن شهرها بر میزان و شدت آن روز به روز افزوده می شود.

تکیه اساسی بر منابع انرژی فسیلی از قبیل زغال، نفت ، گاز و در نهایت آزاد شدن مواد ناشی از احتراق این مواد ، فرآورده های مضر و زیانبخشی را به همراه می آورد که حیات موجودات زنده به ویژه انسان ها را تهدید می کند.

از نخستین دهه های قرن بیستم ، به دنبال مشاهده ارتباط میان آلودگی هوا و تخریب محیط زیست ، بسیاری از کشورهای صنعتی پیشرفته ، تحقیقات و برنامه های علمی برای کنترل آلاینده های بسیارمضررا آغاز کردند ، اما متاسفانه در اکثر قریب به اتفاق کشورهای در حال رشد این مسئله آن طور که باید مورد توجه قرارنگرفته و وضعیت آلودگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

29 دی، روز هوای پاک گرامی باد

29 دی، روز هوای پاک گرامی باد