مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 06:352021-01-18اقتصادي

مردم آذربایجان غربی امسال 40 میلیارد تومان زکات دادند


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی گفت: مردم استان در سال جاری بیش از 40میلیارد تومان زکات پرداخت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عزیز سهندی افزود: در سال جاری مردم استان بیش از 40 میلیارد تومان زکات پرداخت پرداخت کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل خود که بیش از 36 میلیارد تومان بود 71 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به شهرستان های پیشرو در پرداخت زکات در استان تصریح کرد: میاندوآب با بیش از 7 میلیارد تومان، بوکان با بیش از دو میلیارد تومان و مهاباد با بیش از 80 میلیون تومان بیشترین زکات پرداختی را داشته اند.

سهندی با اشاره به اینکه هم اکنون 1600 شورای زکات روستایی در استان وجود دارد، اظهار کرد: اگر هماهنگی و ارتباط خوبی بین شوراهای زکات روستایی با مسئولین زکات و مبلغین شهرستان ها برقرار شود باعث افزایش 100 درصدی جمع آوری و ثبت زکات در استان خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی یاد آور شد: 91 درصد زکات جمع آوری شده صرف امور فقرا و نیازمندان و 9 درصد آن صرف امور پروژه های عمرانی استان شده است.

وی ادامه داد: به کارگیری عاملین داوطلب افتخاری زکات برای تبلیغ و فرهنگ سازی زکات، بهره مند سازی هرچه بیشتر نیازمندان از ظرفیت های بالقوه زکات استان، تکمیل و اجرای طرح شورای زکات روستایی در تمامی روستاهای دارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم آذربایجان غربی امسال 40 میلیارد تومان زکات دادند

مردم آذربایجان غربی امسال 40 میلیارد تومان زکات دادند