مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 06:302021-01-18سياسي

30 بهمن؛ مهلت ارسال آثار به دبیرخانه کنگره دوسالانه ابن حسام


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از برگزاری کنگره دوسالانه فرهنگی، هنری و ادبی ابن حسام فروردین ماه 1400 خبر داد و گفت: علاقمندان می توانند جهت شرکت در این کنگره آثار خود را به آدرس www.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از برگزاری کنگره دوسالانه فرهنگی، هنری و ادبی ابن حسام فروردین ماه 1400 خبر داد و گفت: علاقمندان می توانند جهت شرکت در این کنگره آثار خود را به آدرس www.

jdkhj.

ir(بخش رویدادها) ارسال کنند.

حمید مرادی، امروز دوشنبه 29 دی به خبرنگاران گفت: کنگره دوسالانه فرهنگی، هنری و ادبی ابن حسام خوسفی به همت جهاددانشگاهی خراسان جنوبی و با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: کنگره دوسالانه فرهنگی، هنری و ادبی ابن حسام خوسفی در چهار بخش اصلی، فرعی، ویژه و جنبی در خراسان جنوبی برگزار می شود که بخش اصلی شامل شعر کلاسیک، شعر نو، سپید، نیمایی و آزاد است.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بخش فرعی در قالب خوشنویسی، طراحی، نقاشی، کاریکاتور و .

است، افزود: بخش ویژه نیز شامل مقالاتی در زمینه سیری در اندیشه، کلام و اشعار ابن حسام خوسفی، باورهای عامیانه در شعر ابن حسام، باورهای نجومی در شعر ابن حسام، تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 بهمن؛ مهلت ارسال آثار به دبیرخانه کنگره دوسالانه ابن حسام

30 بهمن؛ مهلت ارسال آثار به دبیرخانه کنگره دوسالانه ابن حسام