مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 06:252021-01-18سياسي

لزوم ایجاد امکانات رفاهی در مناطق پرخطر اعتیاد خراسان شمالی


اعتبارات دهیاری ها و اعتبارات عمرانی در شهرهای استان برای ایجاد امکانات رفاهی و اجتماعی در مناطق پر خطر اعتیاد خراسان شمالی هزینه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی شجاعی صبح امروز در شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بحث مبارزه با مواد مخدر صرفاً مربوط به یک سازمان و اداره نیست و تمام نهادهای حاکمیتی برای حل آن وظایفی دارند.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: به منظور پیشگیری از اعتیاد باید نهادهای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی وظیفه خود را به درستی انجام دهند در غیر این صورت شاهد افزایش درصد معتادان خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با مواد مخدر صرفاً به وسیله افزایش گشت های انتظامی رقم نمی خورد، افزود: مطالعاتی را در این زمینه انجام داده ایم تا علل اصلی و بنیادی اعتیاد استان را شناسایی کنیم.

شجاعی تصریح کرد: وقتی یک چهارم جمعیت استان تحت نهادهای حمایتی هستند، بنابراین بحث اعتیاد در کنار تمام نداشته های مالی و اقتصادی در این قشر به واقع بلایی خانمان سوز است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی از مشخص بودن نقاط پر خطر شهری و روستایی در سند مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد و گفت: اعتبارات دهیاری ها و اعتبارات عمرانی در شهرها برای ایجاد امکانات رفاهی و اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد امکانات رفاهی در مناطق پرخطر اعتیاد خراسان شمالی

لزوم ایجاد امکانات رفاهی در مناطق پرخطر اعتیاد خراسان شمالی